Bleh..

Förlåt för dåligt uppdatering, har spenderat den mesta lediga tiden från skolan med conny. Det är något allvarligt fel på mig, för jag pluggade igår.. Helgen spenderas med familjen på öland med att äta kräftor :3  Är redan skoltrött.. detta bådar icke bra.. :(
Små sjuorna så söta så, hittar ingenstans muahaha x´)



Nehepp, nu ska man trycka i sig lite chips sen blire att åka bil i 2 timmar (Y) yeey!

Hare gött nu alla bloggläsare. Blir ett inlägg på söndag, lite mer detaljerat.



Heido!♥


Kram btw! :3

Kommentarer
Postat av: Viktoria

"små sjuorna"? Ursäkta mig jag är faktiskt 1.73 x)<3

2011-08-27 @ 10:51:32
URL: http://faithkeepsusunited.blogg.se/
Postat av: Linn

Eheheh x) men du är ju du liksom.. bara för att jag är liten och ser ut som din kusin om jag går breve dig..

2011-08-28 @ 22:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0