Mitt liv just nu..



                                                                                               Hej bloggen min!
 


Är hemkommen från öland nu och är supermega sur på pappa.. Jag KAN inte äta något, ändå tvingar han i mig mat, 5 minuter senare spyr jag upp det.. Conny skrev till mig igår.. Han skrev att han ville träffa mig och saknade mig.. Reagerade som så att jag blev chockad, jag menar.. Han gjorde slut.. Men skit samma, jag vet inte ens hur jag ska bete mig mot honom.. Han är mitt ex.. Vill bara gå ifrån allt detta, jag kommer aldrig att komma ifrån detta helvetet..

Platsen han har i mitt hjärta, den tar ingen ifrån honom.. Men det gör så satans ont varje gång han skriver till mig.. Jag kommer inte att klara detta.. Om Gud har skapat mig så är jag världens största misstag.. 

Jag vill kunna vara stolt över mig själv, jag vill kunna gå ut och veta att människor ser mig, inte den jag ser ut att vara, jag VILL se bra ut åtminstone.. 


Det är många som frågar mig.. Varför inte bara ge upp?

-
  When the world says. "Give up"  Hope whipers. "Try it one more time" 

Har en anledning att kämpa, och jag kämpar.

Kommentarer
Postat av: Lena

Ängeln min ....

2011-08-15 @ 09:27:41
URL: http://pappex.blogspot.com
Postat av: Linn

Kommer alltid att vara lena, och de vet du ! <3

2011-08-15 @ 14:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0