Nom Nom Nom! :3

Jag har typ noll koll på vad jag ska ha på mig på måndag när skolan drar igång igen :o Btw, är fortfarande sjuk så jag hatar den som började sprida allt som har med sjukdomar att göra -.-´


Har åkt till myresjö nu och taggar inför fredaagsmyys! Ååh va härligt att äta godis och dricka läsk, se på någon film :3 Synd bara att min bror mikeal inte va här.. Saknar dig!

Borde kanske städa lite här uppe egentlien :$ ser inte helt mega okej ut!

Har börja använda mina glasögon nu och det känns.. Lite sisådär :o men men det är livet.

Funderar förresten grymt starkt på att köpa en myströja där det står " Nom Nom Nom " med en söt filur :$ kostar bara 480 hehe :$ jag vill ha den   " sad face "


Conny ingen kan ta platsen du har i mitt hjärta, vet inte vad jag ska göra utan dig !?

Nehepp, godkväll alla bloggläsare.

Hey goodloocking ! x)

Kram! <3


Heido <3

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Har du glasögon? visste inte..

men tröjan..AWH gulligt :3 <3

2011-08-19 @ 19:20:40
URL: http://faithkeepsusunited.blogg.se/
Postat av: Linn

Den är fett snygg asså ;D hatar mina glasögon.. ser ut som en lärare :( <3

2011-08-19 @ 23:26:22
Postat av: Viktoria

Jag får se nångång? :3<3 puppyface

2011-08-24 @ 14:35:02
URL: http://faithkeepsusunited.blogg.se/
Postat av: Linn

Du kanske kan få se.. Ngn gåg när vi är isf ;))<3

2011-08-28 @ 22:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0