Idol snack? ;D

Jag måste bara ha ett "idol-snack" ! Asså seriöst. Jag har fallit för Linni Barresjö. En naturbegåvning ! ååh jag älskar hennes röst. Men Fuck va jag hatar att hon valde fel låt förra fredagen.. Om Linni åker ut, då kan idol ta sig i röven, och alexander Bard är äcklig..sitter i shorts :s bleeh!  Men Linni ska vidare, om jag så ska slösa alla mina fucking pengar jag har. HON SKA VIDARE!
Jag mår skit just nu, är trött på att folk kallar mig ful, fet. tjock, dum i huvudet.. Jag är bara som jag är.. Och ni ska veta detta, jag är smal. jag är underviktig.. Kul att veta va..? och det är för att ni människor tycker det är kul att trycker ner en människa.. skam på er...



Praon suger jävla monokuk..... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0