Stockholm <3

Hej, förlåt för sjukt dåligt uppdatering.. Shame on me :( Just nu är det höstlov(awezum)! Sitter i stockholm hos min bästa vän Idun, vi har haft en GALET kul dag! Va på något som tydligen kallas konventsträff(stavning?) Träffade massa random människor jag inte känner men som är sjukt grymma! Jesper, as schysst kille :) Hoppas vi hinner träffas innan du åker ! Ronja, fett snäll människa, dig vill jag lära känna dig bättre! :D Har gått omkring i stockholm drottningsgatan till gamla stan ( antar jag) xD och haft mega kul! Tack för dagen !! :D Haha btw jag är grym! Man åker mycket tunnelbana här i stockholm och då får man ett kort man måste ha.. Man ska trycka det mot en knapp och jag gjorde fel 4 gånger.. Forever stupid. . . Saknar älsklingen FETT MEGA MYCKET!? :( Sad face :´( Saknar min syster viccan... Usch bleh på saknden av er.. :( </3 Stockholh är awesomee! Aja nu ska jag sova lite taggar inför en söndags runda med shopping :D Godnatt :)) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0