~fuckingtext~

Hej bloggen, jag kom på idag på morgonen att jag va trött på mitt hår/min hårfärg.. Just nu är den typ mörkbrun med röd färg där utväxten snart är påväg.. Funderar på att färga och slinga så som det är på bilden nedanför, men att bara slinga kostar 700, satans dyrt, sen eftersom att jag ska färga med så blir det ännu dyrare, kommer ligga på ca 1500-1600 om jag räknat rätt ;s Behöver råd, vill färga och slinga håret men vet inte riktigt hur, kom gärna med råd och egna åsikter.. Funderar också på att pierca mig i underläppen ( ha en ring) och ha kvar den jag har i överläppen, eller att jag tar i underläppen ( ring) och tar bort den jag har i överläppen. Eller att jag har kvar den i överläppen och tar i tungan. Vad tycker du ? Åsikter !



Regn, Regn.. dö ut !




Blir inte mycket mer idag, kanske senare eller imon. Hare gött. kram! <3

Kommentarer
Postat av: Lena

Absolut ingen i läppen !!!!! Du kommer aldrig mer att kunna spela flöjt :(

2011-09-13 @ 19:21:04
URL: http://pappex.blogspot.com
Postat av: Linn

Jo jag vet, men är så fett sugen ändå ;)

2011-09-13 @ 20:50:28
Postat av: ida

jag vet en som tar 300 för långt hår och 250 för kort

2011-09-14 @ 20:30:54
Postat av: Linn

Men är det inte för klippningar bara då? ;o

2011-09-14 @ 21:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0