I promise love will find a way..<3

Förlåt för att jag har varit så extremt dålig på att uppdatera ett tag nu.. Shame on me.. ;o


Helgen spenderades med Linnea siss (a) När man ser någon riktigt söt men man vågar inte prata med den personen, sen när personen går så hatar man sig själv för att man inte tog chansen.. :/

När jag först såg va jag rädd att prata med dig, när jag första gången pratade med dig va jag livrädd att kyssa dig, när jag första gången kysste dig va jag livrädd att börja älska dig.. När jag väl började älska dig blev jag livrädd att förlora dig..

Visst fan är man duktig när man tappar bort sin SO mapp ? ska betala skolhelvetet 100 spenn O_o

Ha kollat på Lejonkungen(1,2) Tarzan och björnbröder.. Via youtube, det behövdes tålamod,vilket jag inte har.. -.-

Åh han är fin!

Det värsta med ett förhållande när de tar slut är att behöve glömma och komma över alla minnena.. </3

Ska bli bättre på att uppdatera den här skiten, lovar :D

Om du inte lyssnar på den här låten kan du suga rumpa ! ;p

http://www.youtube.com/watch?v=tg5jU96CC4w&feature=related

Aja hare gött ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0