Jag är nog inte de du drömt om, men jag är det du ser.

Hela hjärtat känns så tomt nu när jag förstår att du verkligen är borta och att allt var mitt fel, att jag inte dög till dig.. När jag väl förstod, så var det redan försent och jag förlorade dig.. Javisst grät jag för dig, sen sa en kär vän till mig att det var du som var svinet, att misstaget var ditt, att en fin tjej som jag inte skulle fälla mer tårar för dig. Hon vet allt, har sett allt. Hon är min bästa vän, och du är bara idioten som gav dig kärleken du aldrig kommer få åter.. Visst händer det att man saknar dig ibland, men då saknar jag inte dig utan då saknar jag den du var..


Douglas: Första gången du log mot mig tog du andan ur mig, jag lovade mig själv, att någon dag ska jag bli orsaken till att du ler, du är den enda som tar andan ur mig. I lördags gav du mig den perfekta dagen, jag trodde jag visste vad jag sökte men det räckte med ett leende så förstod jag att mitt letande var över.. När jag såg dig var jag rädd att prata med dig, när jag först pratade med dig va jag rädd att kyssa dig, när jag först kysste dig hoppade mitt hjärta över ett slag. Jag sitter och kollar ut genom fönstret och tänker på dig, jag undrar om du tänker lika mycket på mig. Ingen får mig att känna som du, denna känslan är obeskrivlig, du hjälper mig framåt när livet vill bakåt.. Du är allt jag nånsin önskar, du är allt jag nånsin drömt.
Du är den som får mig minnas alla drömmar jag har glömt. du är den som får mig hoppas, du är den som får mig le.All min kärlek får du bära, hela livet vill jag ge. Jag kramar om min nalle och tänker på dig, hjärtat är tomt och jag längtar efter dig..

Du är det bästa som hänt mig, jag vet inte vad jag vore utan dig ! <3 Puss på dig :*





Dagen har varit helt okej, va i skolan men va så sjuukt trött så trodde jag skulle svimma, somnade visst till lite på SO lektionen ;$


Livet känns så fett okej med dig ! ♥




Måste hitta prao plats snart med, usch ;s    Börjar bli fett trött på människor som klagar på mig, jag är som jag är och jag är nöjd med hur jag är. Jag är trött på att alla har synpunkter och lägger sig i sånna saker dom inte ens har med att göra, skaffa ett liv istället wtf.



Finns inte så mycket att skriva idag, blir mer imo! kram ♥




Kommentarer
Postat av: Viktoria

Aww :3 hoppas ni får det bra tsm<3

2011-09-12 @ 18:38:55
URL: http://faithkeepsusunited.blogg.se/
Postat av: Linn

hoppas jag med :D<3

2011-09-12 @ 18:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0