Otrogna jävla svin..

När man vet att "Nu får det vara nog" så tar hjärtat ett skutt.. När jag fick sms:et från min kompis.. Fyfan, är så jävla trött på att jag alltid hittar svin som du.. Fan är trött på otrogna jävla svin som du.. Jag har gjort allt jag kunnat för att du ska vara glad, för att jag ska duga. Men tydligen så duger jag inte.. Vafan ska man vara otrogen för egentligen ? Fyfaan !




Btw, dagen blir lugn och skön idag, blir att träffa mathias en stund, städa rummet skulle nog också behövas.. Usch bleh.

Jag älskaaar min onepiece ! såå fett skön är den :D


Kanske blir ett längre inlägg senare när jag har lugnat ner mig lite. . .


Aja, hare gött. hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: viktoria

WTf?!

Hännt???<33

mmessa

2011-09-27 @ 09:47:45
URL: http://vaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0