Prutt?

Ahopp nu är man hemkommen från ullared med mamma och lillasyster. Har shoppat sönder mina skor.. eheheh.. ;) Har köpt fett med mycket bra och fina saker.. men det bästa köpet idag va nog min ONEPIECE! :D ååh den är så sjuukt härlig och mysig.. :)


Imon blir det förmodligen att ta bussen från vetlanda till sväsjö för lite mys med älsklingen :* stor saknad nu.. :(

Ibland när jag skriver är jag verkligen glad.. ibland inte..? :/ har lixom ingen lust att skriva vet inte va jag ska skriva om riktigt.. men det är ju alltid kul med uppdateringar såklart ! vill färga håret typ nu! men vet inte vilken färg...?


Aja nu ska jag på dejt med duschen sen blir det att leka med min nya bästis! (pruttlera) x) vet inte varför jag köpte det men de gjorde jag och är fett nöjd.. Känner mig dock väldigt lättroad bara för att jag börjar gapskratta
när jag kaster det på väggen och det studsar... Man är ju som man är..! :)



Hejdå bloggläsare !
 Ha en trevliiig kväll :) Prutt prutt! x)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Såg dig i skolan idag med den!

As freakin söt!!!<3

2011-09-22 @ 14:05:37
URL: http://vaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0