I can´t follow my heart. . .

Från att vara på toppen så sjönk jag till botten igen.. Jag orkar inte mer, den kärleken som fanns mellan oss i början är som bortblåst.. Jag lägger för mycket energi på allt det här, jag försöker vara stark i allt det här men jag kan inte längre..  Har bitit ihop käkarna och tvingat fram ett leende som är så jävla falskt och det gör ont nu, har gjort det för länge nu.. är på gränsen till att bryta ihop igen..


Va med älsklingen igår, helt underbar är du! Vet att jag är helt cp skadad mot dig.. :(


jag lovar, jag kommer alltid att finns vid din sida.. men jag kan inte följa mitt hjärta, det säger två olika saker just nu..


Vilket mega deppigt inlägg..

sitter i min störtsköna onepiece och lyssnar på musik, kollar mina vänners bloggar och funderat allmänt.. :)


Blir nog en lugn dag idag iaf :)


Aja ska duscha nu, hejdå :)<3


Btw, klipps mig, va tkr du? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0